Delegacja do nowego oddziału za granicą

Wiele firm na przestrzeni prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Nieraz są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z klientami lub spraw powiązanych z firmą do której przynależą. Mogą to być również wyjazdy w celu odbycia szkolenia, a także uczestniczenia w ważnym zebraniu. Zdarza się ze zatrudniony delegowany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Kiedy firma otwiera nowy oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy dokładnie znać swoje prawa jakie nam przysługują. Warto w tedy zaznajomić się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pewność że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz